Üniversitemizde Çevrim İçi Erasmus Sohbetlerinin beşincisi “Finlandiya Deneyimi” konu başlığıyla gerçekleştirildi. Moderatörlüğünü Öğr. Gör. Erdoğan Çatak’ın yaptığı programa konuşmacı olarak Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü 2020-2021 Erasmus+ öğrencisi Nursemen Sarı, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.
Tüm katılımcıları selamlayarak sözlerine başlayan Öğr. Gör. Erdoğan Çatak, sözü Nursemen Sarı’ya bırakarak kendisini tanıtmasını ve Erasmus+ eğitimi dahilinde gittiği Finlandiya’daki deneyimlerinden bahsetmesini istedi.
Üniversitemiz Hemşirelik Bölümü mezunu olduğunu belirterek sözlerine başlayan Nursemen Sarı, Erasmus+ eğitimini Finlandiya Turku Uygulamalı Bilimler Üniversitesinde tamamladığını ve eğitim sisteminin oldukça iyi bir yapıda olduğunu belirterek Erasmus+ deneyiminin kendisi için çok eğlenceli ve öğretici olduğunu aktardı. Finlandiya’nın genel olarak pahalı bir ülke olduğuna değinen Nursemen Sarı, Erasmus+ dahilinde Finlandiya’da eğitim almak isteyen öğrencilerin belli bir birikim yaparak Finlandiya’yı seçmeleri gerektiğini ifade etti. Erasmus+ dahilinde yurt dışına giden üniversite öğrencilerinin, yeni kültürleri tanımasında Erasmus+ sürecinin oldukça yararlı olduğunu dile getiren Öğr. Gör. Erdoğan Çatak, verdiği bilgilerden dolayı Nursemen Sarı’ya ve katılımcılara teşekkürlerini iletti.
Program, soru-cevap kısmının ardından sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.