Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı, “18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü” münasebetiyle öğrencilerimize yönelik olarak “1915 Çanakkale Köprüsü Açılış Töreni ve Şehitlik Ziyareti” gezisi düzenledi.
Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı Şube Müdürü Emine Sözer’in başkanlık ettiği iki günlük gezi programına, yaklaşık 50 öğrencimiz katıldı. Açılış törenine Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın yanı sıra devlet erkânı, konuklar, vatandaşlar ve öğrenciler katıldı.
Öğrencilerimiz ve beraberindekiler, köprü açılışının ardından Çanakkale Şehitliğini ziyaret ettiler. Etkinlik, toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.